Re: Zgroza 2000

Autor: Mariusz Artur Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 17:47:54 MET

On Mon, 13 Mar 2000, Jan Stożek wrote:

> Rozumujesz jak mój znajomy, który najchętniej programuje w
> asemblerze (jak ma czas), bo twierdzi, że tylko wtedy naprawde
> wie, co jego program robi. No... ostatecznie może być Pascal

Dziwny czlowiek. Przeciez wystarczy zeby kompilator byl
open- source i juz wiadomo co on robi.

> albo C, ale już na pewno bez OOP. Zawsze też twierdził, że
> dawanie komputera sekretarkom i innym profanom, to zgroza,
> profanacja itp.

A to juz racja.

> Komputery - w tym systemy operacyjne - czeka dokładnie to samo, co
> samochody, samoloty, telewizory, radia, buty, koszule, krawaty,
> muchy, pralki i wszystkie inne wynalazki cywilizacji. Za parę lat
> większość populacji zamiast peceta będzie miała do dyspozycji
> przystawkę do telewizora z Windows CE i pilota w łapce.
Na pewno nie. Windows CE nie jest juz rozwijany. A jest nadzieja
ze za pare lat zaden Windows nie bedzie juz rozwijany.

                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl
                          http://www.ii.pw.edu.pl/~borkowsm/