Re: Zgroza 2000

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 07:32:49 MET

On Fri, 10 Mar 2000 00:56:37 +0100 (MET), rafii wrote:

>Czesc
>Wczoraj kupilem specjalny numer PC Worlda, w ktorym zachecaja do
<. . .>
>Do najciekawszych nalezaly:
>Podzial rynku - systemy sieciowe [zrodlo: International Data
>Corporation]:
>1) Win NT 4 Server - 36,6 %
>2) OS/2 Warp Server - 25,2 % !!!!!!!!!!!!!
>3) Netware - 18,7 %
>4) Unixy [lacznie] - 8,4 %
>5) Linux - 5,8 % - tylko platne licencje
>Inne - 5,3 %

Tego typu informacje pojawiają się dość regularnie, a wynik zależy w dużej mierze
zależy od tego kto je robi.

>Nieco nizej natomiast jeszcze ciekawsza informacja dot. OS/2 [cytat
>dokladny]:
>"... W Polsce mozna teraz kupic jedynie wersje serwerowa IBM OS/2 Server
>for e-business. W polowie lat 90 pojawily sie 2 polskie wersje OS/2 Warp
>3 i 4, przeznaczone dla uzytkownikow indywidualnych, dzisiaj juz nie
>rozwijane".
>Koniec cytatu.
Bzdura, ostatnio regularnie sprzedaję po 2 egzemplarze Warp 4 na tydzień.

<. . .>
>Co ciekawe to nie wszystko. Ignorancja IBM dla uzytkownikow jego
>programow idzie dalej, gdyz pod wszystkim tym podpisuje sie nie kto inny
>jak Pan Tomasz Grabowski [odpowiedzialny za system OS/2 w IBM Polska].
Nigdy nie traktowali OS/2 poważnie. Jeżeli kontrakt nir jest 6-cyfrowy, to nie jesteś
dla nich klientem.

>Cytat kolejny [dokladny]:
>"Nawet w przypadku wersji serwerowej konkurencja miedzy obu firmami
>oslabla. IBM przestal walczyc z Microsoftem i przygotowuje - takze w
>Polsce - wspolna kampanie promocyjna systemu Windows 2000, ktory ma byc
>sprzedawany z serwerami Netfinity". Koniec cytatu.
A to jest niestety prawda. We wszystkich materiałach jakie regularnie otrzymuję
z IBM-a coraz częściej pojawia się słowo W... w różnych przypadkach.

<. . .>

> [...]
>utrzymalem to przystapilem do kasowania Win98 [mam dysk tylko 2,1 Gb],
>by zainstalowac to nowe cudo. Zabotowalem Winde z CDRomu, po czym
>instalator przystapl do dziela. Wynik byl zgola
>nieoczekiwany. Setup zatrzymal sie w miejsu gdzie trzeba wskazac
>partycje instalacyjna, informujac, ze jedna z partycji jest
>niesformatowana, uszkodzona badz w systemie plikow niezgodnym z
>Windows2000 i
>nalezy ja wlasnie teraz sformatowac albo zrezygnowac z Win2000. Jaki to
>typ partycji to proponuje się samemu zastanowić........
Pocieszam się tylko tym, że ostatnio coraz częściej w prasie pojawiają się
artykuły opluwające Windowsy i Microsofta. I są to artykuły pisane pod kątem
technicznym.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40