Re: Seti 2 - vdisk

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 09:35:41 MET

On Thu, 2 Mar 2000 06:24:15 +0100 (MET), Krzysztof Koczubik wrote:

> Jak już się pojawił wątek SetiHome - Witam szczególnie Wszystki Poszukujących
> Przy zmianie wersji mam taki problemik:
> Nie lubię gdy przez noc "rzęzi" mi HDD, tak seti ver 1.3 miałem na dysku
> wirtualnym, programik sobie liczył i bezszelestnie zapisywał co tam sobie chciał
> :-)
> Niestety wersja 2 ze wględu na kilka długich nazw nie daje tych możliwości,
> (vdisk tworzy FAT).
>
> Czy jest jakaś możliwość utworzenia dysku wirtualnego HPSF ?

Hi,

Kurcze, pośpieszyłem się z odpowiedzią. Plik RAMFS można pobrać z

http://home3.inet.tele.dk/kro/ramfs.htm

albo z SunSite'a

ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/hobbes/os2/
./system/drivers/filesys:
ramfs64.zip 97968 1999/01/23 Dynamic RAM drive IFS driver for OS/2

Powodzenia.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 49 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'