Seti 2 - vdisk

Autor: Krzysztof Koczubik (Krzysztof.Koczubik_at_f33.n484.z2.fidonet.org)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 20:02:48 MET

Witaj All!

Jak już się pojawił wątek SetiHome - Witam szczególnie Wszystki Poszukujących
Przy zmianie wersji mam taki problemik:
Nie lubię gdy przez noc "rzęzi" mi HDD, tak seti ver 1.3 miałem na dysku
wirtualnym, programik sobie liczył i bezszelestnie zapisywał co tam sobie chciał
:-)
Niestety wersja 2 ze wględu na kilka długich nazw nie daje tych możliwości,
(vdisk tworzy FAT).

Czy jest jakaś możliwość utworzenia dysku wirtualnego HPSF ?

Pozdrawiam Krzysztof_K
obćas joozek or boos/2
This OS/2 system uptime is 3 days 06:32 hours (en).

PS: moje skromne 70 wyników czeka na jakiś team.