Re: Modem ZOLTRIX 56k internal- pomocy !!!

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 07:02:49 MET

On Sun, 27 Feb 2000 22:10:54 GMT, Tomasz Siek <tomek1_at_bbs.pbks.pl>
wrote:
>mam nowy modem w PC (486 80 MHz AMD, 32 MB RAM + itd - taki staroć ale
>na moje potrzeby wystarcza), nabyłem modem wewnętrzny zoltrix'a 56k
>flex, V34, V32bis, V32 i niżej ...
>modem działa tak sobie to znaczy jest "jednorazowy" jak się połączy od
>pierwszego "kopa" z internet provider'em to jest ok i chodzi w porządku,
>ale jak się rozłączę i potem próbuję ponownego połączenia to już nie.
>Sytuacja wraca do "normy" po shutdown i wyłączeniu PC spod zasilania, i
>ponownym uruchomieniu PC. Czy ktoś mógłby mi coś poradzić ???

Skleja sie przekaźnik. Ta wada wystepuje chyba w FMVSP56i.
Warto dobrze uziemnić komputer, powinno chodzić OK.
Jeśli to nie pomoże to trzeba zastosować sposób z:
http://www.free.com.pl/gayosek/

>nabyciem zewnętrznego Sportsteera za 600 zł :))))) np. )

niekoniecznie:
-Asmax 56k Flash (ISA) [280 zł]
-Hermes FT560 (ISA) [230 zł]
-Demon Szybkości 56k (ISA) [260 zł]
-ZOOM/Fax 56K Voice Rockwell (ISA) [280 zł]
-ZOOM/Fax 56K Lucent (ISA) [250 zł]

>proszę o odpowiedzi na priv'a jeśli to Wam nie sprawi różnicy.

Tam też poleci, a swoją drogą to warto przeglądać np. pl.comp.pecet
Tam ten problem był dobrze opisany, wystarczy przeglągać archiwa np.
przez www.deja.com

--