Modem ZOLTRIX 56k internal- pomocy !!!

Autor: Tomasz Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 23:10:54 MET

Czołem,

mam nowy modem w PC (486 80 MHz AMD, 32 MB RAM + itd - taki staroć ale
na moje potrzeby wystarcza), nabyłem modem wewnętrzny zoltrix'a 56k
flex, V34, V32bis, V32 i niżej ...

modem działa tak sobie to znaczy jest "jednorazowy" jak się połączy od
pierwszego "kopa" z internet provider'em to jest ok i chodzi w porządku,
ale jak się rozłączę i potem próbuję ponownego połączenia to już nie.
Sytuacja wraca do "normy" po shutdown i wyłączeniu PC spod zasilania, i
ponownym uruchomieniu PC. Czy ktoś mógłby mi coś poradzić ??? (poza
nabyciem zewnętrznego Sportsteera za 600 zł :))))) np. )

proszę o odpowiedzi na priv'a jeśli to Wam nie sprawi różnicy.

pOSdrowionka
tomek