Zwis netscape'a

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 10:51:16 MET

Hello All.

24 Feb 00 11:39, Grzegorz Szyszlo wrote to All:

 GS> ja mam zainstalowanego netscape 4.04pl. niczego w miedzyczasie nie
 GS> doinstalowywalem i mi dziala. ale jest juz dostepna wersja 4.61, chyba
 GS> tez
 GS> w wersji pl.

I to właśnie mam. Po prostu przestała się uruchamiać :(

 GS> moze. ja tam zawsze przegladam czego sie czepiaja skrypty
 GS> instalacyjne. zwykle wystarczy zrobic sobie na wszelki wypadek kopie
 GS> config.sys .

Config sysa już przejżałem - zostały dodane tylko ścieżki.

 GS> jest tez fix11pl .
 GS> niestety trudno mi powiedziec jaka jest u ciebie przyczyna bledow.
 GS> zawsze trzeba sobie notowac co sie modyfikowalo, np. w jakims pliku.

Jest, ale ten mam, a żaden większy jest mi niepotrzebny. A ssać tych kilkunastu
dyskietek mi się bez potrzeby nie chce...

 GS> nie wiem. chyba wystarczy podmienic kilka plikow fontow, ale nie wiem
 GS> ktorych.
 GS> gdybys wiedzial jakie to pliki, moge je wydlubac ze swojej sprawnej
 GS> instalki
 GS> i ci podrzocic.

Ba, jak bym wiedział które, to już bym je podmienił... W końcu spróbuję przejść
z powrotem na VGA i jeszcze raz zainstalować Matroxa. Co mnie zdziwiło, to to,
że przy poprzednich instalacjach w identycznej konfiguracji wszystkiego tego
przypdku nie było.

 GS> ja uzywam do tego netscape 2.02 :)))))))))) maly i szybki.

I kto wie, czy w końcu nie wrócę. Ale były problemy z niektórymi stronami.

 GS> a w naglowku Danuta Kownatka wrote:
 GS> to kim w koncu jestes i jaka jest twoja plec? :))))))))

Jestem Mężczyzną i imieniu Tomasz, nazwisku Szcześniak, a wykorzystałem
zaprzyjaźniony komputer w pracy. Teraz piszę od siebie z FIDO :)

Tomasz