Re: szukam programu matematycznego

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 23:19:27 MET

On Fri, 25 Feb 2000 19:54:47 +0100 (MET), Paweł Walkowski wrote:

>Czy jest pod OS'em jakis dobry program (shareware) do robienia wykresˇw
>naukowych, analizy b ŕdˇw, funkcje statystyczne itp.?

sam czegos takiego potrzebuje, jak narazie korzystam z excela 5 pod
win-os2. Jan Stozek, (nie podziekowalem za jego odpowiedz, dziekuje
teraz! ) pisal, ale o regresji, iz mozna to w dosc prosty sposob samemu
zrobic w staroffice. oczywiscie nie mylil sie, sprawa jest prosta, ale
czasochlonna, bo przeciez trzeba chwile poswiecic na przyswojenie sobie
staroffica i pisania skryptow, a pozniej juz napisac uniwersalny...

dlatego ja szukal bym w grupie programow pod sesje win-os2, chociaz byc
moze sa programy pure os/2.

have a nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_mkr.net.pl // ICQ#: 35388283 // fidonet: 2:480/91
* running on OS/2 Warp4 // system uptime is 0 days 01:28 hours (en).