Re: Pwicq pl

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 19:11:39 MET

On Wed, 23 Feb 2000 16:27:26 +0100 (MET), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

> w/g mnie powinno zostac Nick - jako ze i tak wszyscy takiego okreslenia uzywaja,
>przeciez nikt nie mowi "jaki masz pseudonim na icq?"

Widzisz, ale kazdy tez mowi "wyslij mi maila, dostalem bana, , cos ma iles megsow" itp.
Tu chodzi o tlumaczenie... tyle, ze trafne :) Ogolnie, np. tlumaczenie online w tym
wypadku nie mialoby sensu, bo wiekszosc internautow mowi "jestem online" czy tez
offline itp. Inna srpawa jest, ze wlasnie ze wzgledu na tlumaczenia nie lubie polskich
wersji, ale wiele osob lubi :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl