fix5pl problem + partycja...

Autor: X M a (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 21:51:06 MET

W Sun, 20 Feb 2000 14:50:23 dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl (Dominik
Czechowski) wstukała:
> A dlaczego nie zainstalujesz fix11pl ?

No bo chyba nie mam, trudno wszystko drzec modemem...
jak znajde na plytce od P.P. to zainstaluje.

Miałem ostatnio jeszcze jeden problem. Chciałem partycję g: zamienic z
fat na hpfs. wszystko z niej usunąłem i pod pm dałem z menu format,
zaznaczyłem na hpfs, doszło do 100% i wyskoczył błąd, że system hpfs nie
może zostać przeniesiony. Wkurzyłem się i postanowiłem to zrobić więc od
Pmagic. Tam okazało się że tej partycji już nie ma, nie ma nawet wolnego
miejsca po niej. Nie dało się przesunąć w to miejsce nic i była tam tak
jakby zniknięta partycja, bo miejsce było tyle ze z niczym. Pod os'em
tez juz jej nie było, a fdisk stwierdził tylko złe mapowanie na dysku C
i nic więcej nie zrobił. W końcu rozwiązałem ten problem innymi
metodami, ale dlaczego tak się stało?

-- _
 _ //. . Dominik @;)
 \\// !\/| /\ Ninik_at_alpha.net.pl