Re: fix5pl problem

Autor: X M a (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 22:12:44 MET

W Sun, 20 Feb 2000 14:50:23 dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl (Dominik
Czechowski) wstukał(a):

> A dlaczego nie zainstalujesz fix11pl ?

Dobra już znalazłem i zainstalowałem. Ale ten problem dlaej nie zniknął.
Poza tym pulpit też zachowuje się dziwnie. Nie chce zachować ustawień
ikonek, a tą od pronews'a cały czas mi rozwala wpisując poprzednią
ścieżkę. Dodam jeszcze że dzieje się to czasami i w parze naraz. Co
dziwne z autostartu uruchamiane są niektóre programy a niektóre nie.
Ktoś wie o co chodzi?

-- _
 _ //. . Dominik @;)
 \\// !\/| /\ Ninik_at_alpha.net.pl