Re: Winword

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 16:08:02 MET

On czw, 17 lut 2000, you wrote:
> Czy macie może jakiś pomysł skąd shere.exe wyczarować w wersji zgodnej z dosem zaimplemetowanym w OS/2?

W OS/2 można bez problemu używać Worda 6 zainstalowanego w windows (pod
warunkiem, że się ma taką partycję), trzeba tylko skopiować do WinOS parę
bibliotek dll i wtedy nie ma problemu z share.exe. Jak nie ma się partycji z
Windows, to jest z Wordem gorzej, po zainstalowaniu (dalej mowa o wersji 6 -
wcale dobry Word) rzeczywiści domaga się share.exe. Niestety, nie miałem czasu
sprawdzić jak można z tej sytuacji wybrnąć, w sumie można też używać Worda 2
(nie gnębią go wirusy), albo lepiej czego innego. Najlepszy byłby pewnie
WordPerfect - to jedyne znane mi urządzenie do pisania, które nie ma problemu z
odczytywaniem znaków polskich - w jakiejkolwiek wersji (a jest ich sporo,
niestety w OS/2 trzeba używać tych z DOS-Windows) otworzy się plik, to te znaki
są prawidłowe (co nie znaczy, że zawsze ładne).

Z szacunkiem

Jan Gromadzki