Re: Winword

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 08:32:21 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ze strony Odina
>
> WinWord 95 version: 95, by Microsoft
>
> Type:
> Text processing
> OS/2:
> Warp 4 or WSOD
> Rating:
> 3
> Odin:
> 990216
> OS/2 FP:
> 12
> Comment:
> Starts quick, when supplied with a document (word6) displays the document,
> [...]

Hi!
Do przeglądania dokumentów worda była darmowa przeglądarka wordview?? dla winodozy 16 bitowe czy coś
podobnego, a w pełni funkcjonalnego worda w Odinie i tak chyba siś nie da zrobić.
A tak a propos wordview przypominam sobie, że próbowałem to zainstalować i wszystko przeszło ok do
momentu uruchomienia. Krzyknął wtedy o konieczności ustawienia w autoexec-u "share.exe" - problem w tym,
że nie znalazłem tego badziewia w /OS2/MDOS, ani w żadnym innym miejscu.
Czy macie może jakiś pomysł skąd shere.exe wyczarować w wersji zgodnej z dosem zaimplemetowanym w OS/2?

Zbyszek Oleszko