Star Office - a moglo byc tak pieknie (bląd)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 10:14:54 MET

Wlasnie oswiadczam, ze jestem biedny i nieszczesliwy i mam wszystkiego
dosc.
moj stary dobry so stwierdzil, ze przestal mnie lubic
Blad w SS16CO.DLL w ...(i tu masa krzakow)
Blad pojawia sie przy kazdej probie uruchomienia ( z tymi samymi
cyferkami) ale tylko w obrebie jednego rebootu
- tzn. Maszyna mi wstaje i: albo uruchomi sie SO i jest dobrze, albo
nie uruchomi sie so wogole.
Ja wiem, ze komputery dzialaja zawsze tak samo, ale co w tym przypadku
znaczy "tak samo" ?
Macie jakies pomysly

Zdesperowany

mpc