Re: Problem z FixPak'iem

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Tue 15 Feb 2000 - 15:18:16 MET

On Sun, 15 Feb 3900 12:52:47, Adrian Wegorek <adick_at_math.put.poznan.pl> wrote:

> Czesc,
> Dziekuje wszystkim, ktorzy pomogli mi dowiedziec sie jaka wersje OS/2 mam
> zainstalowana. Mam jeszcze jeden problem.
> Posiadam OS/2 Warp UK - prawdopodobnie jedna z najstarszych wersji w
> Polsce (kupilem ja juz kilka lat temu) - dopiero teraz zaczalem jej
> uzyywac i np. nie ma sterownikow do mojej karty graficznej - RIVA128 (SVGA
> nie dziala a VGA mnie nie zadowala) - chce zainstalowac FixPak. Pobralem z
> ftp fixpak do OS/2 US (nr chyba 42) i teraz chcialem go zainstalowac.
[... ciach ...]

Rozumiem, że masz Warpa 3 skoro używasz fixa 42, bo jeśli masz Warpa 4 to
najnowszy fix to 12 chyba, że już jest 13. Dokładny opis fixowania jest na
www.teamos2.org.pl.

Co do karty to przykro mi, ale możesz jej używać z nowymi sterownikami GRADD
jako unaccelerated SVGA , lub użyć SDD, ale i tutaj nie działa to najlepiej,
jedyny plus to >75Hz częstotliwości odświeżania. Może w wersji beta 18 coś
poprawili, ale beta 11 działała tragicznie z tą kartą.

pOSdrawiam

Dominik Czechowski