Problem z FixPak'iem

Autor: Adrian Wegorek (adick_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 12:52:47 MET

Czesc,
Dziekuje wszystkim, ktorzy pomogli mi dowiedziec sie jaka wersje OS/2 mam
zainstalowana. Mam jeszcze jeden problem.
Posiadam OS/2 Warp UK - prawdopodobnie jedna z najstarszych wersji w
Polsce (kupilem ja juz kilka lat temu) - dopiero teraz zaczalem jej
uzyywac i np. nie ma sterownikow do mojej karty graficznej - RIVA128 (SVGA
nie dziala a VGA mnie nie zadowala) - chce zainstalowac FixPak. Pobralem z
ftp fixpak do OS/2 US (nr chyba 42) i teraz chcialem go zainstalowac.
Przegrywam wszystko na dysk, rozpakowuje image, wgrywam do tego samego
katalogu pliki z dysku korekcyjnego i plik fix.cmd. Gdy go uruchamiam, to
uruchamia sie program i wypisuje sie komunikat, ze nie ma nic do
zainstalowania. Nie wiem o co mu chodzi - co robie zle. Przeczytalem kilka
FAQ, ale tam nie bylo jasno opisanego tego problemu. Co musze zrobic w
takiej sytuacji - prosze o pomoc (jezeli mozna to w miare
lopatologicznie).