Re: Mieszanie z literkami dyskow...

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 19:13:56 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> z powodu partycji logicznej? chyba cos ci sie pomerdalo. ja tak mam i
> odlaczam
> dysk kiedy chce, os2 robi jak zwykle.

Nie! Dysk mial juz jakies partycje, w tym jedna primary FAT16. Jak go wpialem
to z normalych systemow
wstal mi tylko Linux, wiec pod nim zrobilem podzial na partycje. Zreszta pod
OS/2 tez nie da sie zalozyc
na dysku tylko partycji logicznej. Jedna podstawowa musi byc, bo dopier w niej
sa zdefiniowane logiczne.
A tak swoja droga, to dawno ktos powinen zrobic jakis driver ktory pozwalal by
montowac dyski/partycje
jako katalogi, tak jak to jest pod unix-em. Te literki dyskow to tylko problem.

JT.