Re: Serwery WWW

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 18:45:34 MET

On Fri, 11 Feb 2000 11:19:44 +0100 (MET), Przemysław Pawełczyk wrote:

> [...]
>charakterze emocjonalnym :-) lub opinii w rodzaju mały, (super)prosty w
>konfiguracji i świetnie chodzi, nie znalazłem żadnych konkretów.
>
>Swoją drogą czym byłyby te konkrety. Proszę o sprecyzowanie.
>
>Wielu z Was opiekuje się serwerami. więc doświadczenie jest. Czy mógłby
>któryś z Was opisać jaki powinien być serwer do prowadzenia dużych usług
>sieciowych, a czym odznaczać się "maluch", którego zadaniem będzie
>prowadzenie domowego serwisu lub poznanie tej techniki.
>
>Ciekaw jestem nie tylko ja, ale podejrzewam, że także wiele osób stale

Ja nestety moge napisac tylko na temat malucha - bo takiego mam w domu i tylko na
tym sie znam.

Dla mnie serwer do uzytku domowego powinien byc przede wszystkim szybki, prosty w
konfiguracji i standardowo obslugiwac SSI i CGI (nie zebym musial jakos intensywnie
grzebac po konfigach itp.). Zbyt wielu wejsc obslugiwac nie musi :)

Ale z tego co wiem, to ogolnie nalezy zwracac uwage na ilosc watkow uruchamianych
przez serwer (wieksze miewaja ich ponoc chorendalne ilosci), na to, jak miela dyskiem,
jaka jest ich stabilnosc i jak wyglada wydajnosc/ilosc zalogowanych uzytkownikow.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1