Serwery WWW

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 10:13:43 MET

Hi,

Czytałem Wasze poprzednie listy o serwerach WWW i poza kilkoma uwagami o
charakterze emocjonalnym :-) lub opinii w rodzaju mały, (super)prosty w
konfiguracji i świetnie chodzi, nie znalazłem żadnych konkretów.

Swoją drogą czym byłyby te konkrety. Proszę o sprecyzowanie.

Wielu z Was opiekuje się serwerami. więc doświadczenie jest. Czy mógłby
któryś z Was opisać jaki powinien być serwer do prowadzenia dużych usług
sieciowych, a czym odznaczać się "maluch", którego zadaniem będzie
prowadzenie domowego serwisu lub poznanie tej techniki.

Ciekaw jestem nie tylko ja, ale podejrzewam, że także wiele osób stale
słuchających naszych rozmów.

Dzięki za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

warpman_at_poczta.fm tel/fax: +48 12 642-13-00
warpman_at_priv5.onet.pl Os. Centrum B 1/89
WarpFair/2 CD-ROM: 31-926 Kraków
http://www.republika.pl/warpman Poland