Re: deinstalacja DOSa

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 01:05:23 MET

On Thu, 10 Feb 2000 00:38:04 +0100 (MET), Krzysztof Koczubik wrote:

>W sk adnikach niby DOSa ju nie ma, ale ON dalej jest w systemie
>Zak adam, e mo na siŕ pozbyŠ go ca kowicie z OS/2, tylko teraz jak ??

Ja bym spróbował w taki sposób:

PROTECTONLY=YES
reboot
zapisanie na których driverach system wstrzymuje startowanie...
wycięcie DOS'a
następnie, jeśli nie został cały wycięty to ręczne wycięcie zapisanych plików.

Od razu, ostrzegam że nie próbowałem, ponieważ używam CorelDrawa5 i Photoshopa
3.0x, więc obsługa DOSa jest mi potrzebna.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 4h 07m 25s 328ms (en).