deinstalacja DOSa

Autor: Krzysztof Koczubik (Krzysztof.Koczubik_at_f33.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 18:25:34 MET

Witaj All!

Postanowiłem odchudzić system i padło na obsługę DOS,
to i lecę deinstalacja selektywna, obsługa DOS pa, pa, reboot i jedyna
zmiana to brak ikonek DOSa w "oknach poleceń",
config.sys nie ruszony, to wycinam co bardziej znane rzeczy ( najczęściej te z
V* na początku :-) ) , ale tu znowy przy restarcie błąd SYS1200, "nie można
uruchomić obsługi DOS", wróciłem do config.sys przed zmianami i tak teraz jest:

W składnikach niby DOSa już nie ma, ale ON dalej jest w systemie

Zakładam, że można się pozbyć go całkowicie z OS/2, tylko teraz jak ??

Pozdrawiam Krzysztof_K
obćas joozek or boos/2
This OS/2 system uptime is 0 days 00:01 hours (en).