Jeszcze raz JFS

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 01:25:02 MET

to sie da zrobic ale, kurka-wodna, potrzebny VAC'ek 3.6 i próba odtworzenia pliku
header.mak. Jeszcze spróbuje ich podejść po CVS'ie. Mam nadzieję że tam coś
nowego sciągnę bo jest wszystko co _NAM_ jest potrzeba - format, chkdsk, cache,
defrag (!) i kupa pierduł. Szczerze mówiąc mam nadzieje, że jak nie znajdę
header.mak i VACka 3.6 to ktoś skompiluje JFS'a przede mną. To tyle!

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 9h 25m 04s 842ms (en).