Pronewsowe problemy...

Autor: X M a (ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 22:37:19 MET

Cze all!

Mam kilka problemów z tym czymś, mam nadzieję że możecie mi pomóc.
1. Jak zrobić żeby podkreślał artykuły też przeczytane?
2. Wpisałem kiedyś adres mojego brata w ustawieniach i zrobiłem mu kilka gróp,
jednak w końcu doszło do tego że zrobiłem mu kopię programu, jednak pronews mój
dalej podkreśla odpowiedzi jego arykułów tak jak moje, mimo że już wywaliłem
wszystkie ustswienia z brata. co zrobić żeby zapomniał o tym adresie?
3. Jak zrobić sobie skrót, żeby kopiować do innych booków, tych robionych przeze
mnie a nie do saved?
4. dlaczego ostatnio nie przechodzi do trybu offline, jak już wszystko ściągnie?
( mam ustawioną tą opcją w ustawieniach )
5. jest wogóle jakaś nowsza wersja od 1.5 beta?

Dzięki serdecznie.

--
     _
 _  //.  .         Dominik