Re: Radiolinie (bylo OS/2 a SDI TP SA)

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 12:36:45 MET

"Marcin P. Ciaszczyk" wrote:
> Anteny oznaczen nie maja a skrzyneczka jest BreezNetowa SA 10
> Ale skoro juz sie przyznales, ze z 'zawodowej' to czy moglbym cie
> wykorzystac wlasnie w temacie ? Oczywiscie juz na priv bo tego by juz
> nasi koledzy nie przetrzymali.

A to już wiem. To jest system BreezeNET PRO.11, i nie jest to wcale LMDS
tylko systemik który robi tzw. Wireless LAN. Od LMDS-u różni sie w kilku
"ogółach" choćby np. pasmem częstotliwości i przepływnościami.
Ale fakt to nie jest grupa o radiodostepie. Jeśli masz jakieś pytania to
dawaj na priv, zobaczymy co da się zrobić.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl