Re: Radiolinie (bylo OS/2 a SDI TP SA)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 11:40:05 MET

Dnia Sun, 1 Feb 3900 00:20:20, jasio_at_nowhere.pl (Jan
Stoőek)Napisal(a|o):

> To sam to sobie montowałeś, czy przyszli spece i
> zamontowali?
Spece - nie bardzo dobrze sie czuje w instalajci 6-metrowych masztow
na wysokosci jakis 20 metrow :)

> A... to ciekawe. Zaczyna wyglądać ciekawie...

No - niestety na razie wiem tylko o Krakowie i jakiejs konkurencji we
Wroclawiu (???)
AA - ostatnio zaczal sie u nas ruch - netia cos zapowiada podobne
rozwiazania.

> A tak a propos - czy w Merlinie jedna karta sieciowa może
> mieć kilka adresów IP?

ifconfig lanX alias [nowe_ip]

mpc