Re: Radiolinie (bylo OS/2 a SDI TP SA)

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 09:34:56 MET

"Marcin P. Ciaszczyk" wrote:
> fakt - ale taki wielopunkt jest reallizowany podobnie (z tego, co
> pamietam :) ) tylko klient ma mniejsza antene (widzialem rozwiazanie
> zrobione jako karta pcimcia do notebooka tylko antene trzeba bylo
> nosic chyba na plecach :)

Nie, punkt-punkt jest wtedy gdy na jednego klienta przypada jedna antena
u providera, punkt-wielopunkt to trochę co innego. Jest jedna stacja
bazowa z antenami sektorowymi (choć może być i dookólna) i cała banda
antenek mniej lub bardziej kierunkowych u klientów. Coś jak sieć GSM
tylko odbiorcy nie bardzo mogą się poruszać. ;-)
A tak przy okazji to skoro już masz i użytkujesz to czy wiesz co to za
system? Nie chodzi mi o providera tylko urządzenia. Jakbyś mógł spojrzeć
na sprzęt i rzucić oznaczeniami producenta i typem byłbym dźwięczny.
Pytam z czystej zawodowej ciekawości. ;-)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl