Re: BeOS Free !

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 12:00:00 MET

> Podejrzewam ze chodzi zarowno o biblioteki jak i funkcje
> systemowe. W kazdym razie proba odpalenia pod Linuxem
> exeka z BeOS-a konczy sie na Segmentation fault.

cos w tym stylu - ale z drugiej strony znalazlem port edytorka joe.
nazywalo sie to '60-sekundowy port'. Gosc sie chwalil, ze tyle zajelo
mu przerobienie oryginalu.

mpc

PS. Wszelekie moje wypowiedzi nt. beosa nie oznaczaja bynajmniej, ze
zamierzam sie na to przesiasc. Mysle, ze poniewaz zyjemy w gettcie i
mamy wyrobiony stosunek do Naszego Systemu, swobodnie mozemy
poobgadywac konkurencje (???)