Re: iomega zip a OS/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 23:38:44 MET

On Sun, 28 Jan 2000 19:49:01 dobrawka_at_obta.uw.edu.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) wrote:

> To ja dodam coś od siebie: Mam ZIP'a NEC 100 wewnętrzny ATAPI i ma się dobrze
> działa poprawnie z IBMATAPI.FLT jak i DANIADSK.FLT

        Ja też mam wewnętrzny ATAPI, choć nie wiem, jakiej firmy
(nie chce mi się grzebać po papierach). Po początkowych problemach
z konfiguracją - musiałem palpacyjnie sprawdzić, w jakiej
kolejności będzie poprawnie działał na jednej taśmie z CD-ROMem -
działa. Co więcej - bawiłem się na nim już z kilkoma filesystemami
(FAT, HPFS, EXT2, VFAT - przenosiłem pliki spod linuksa i NT i
vice versa) i chodzi miodzio.

--
Pozdrawiam,
Jan.