Re: iomega zip a OS/2

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 20:31:13 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> z tego co mi wiadomo, zipy sie podlacza przez LPT lub przez SCSI.
> wewnetrzne sa przez SCSI. slyszalem ze z nim nie ma problemu.
> za to z tym przez LPT podobno sa schody.

Mam zipa podłączanego przez LPT i od 1.5 roku nie mam z nim żadnych
schodów. Chodzi to wprawdzie tak wolno jak tylko przez LPT może ( ale na
pewno szybciej niż pod Windows - sprawdzałem kopiując tam i z powrotem
pliki ~50MB ). Ogólnie jednak jestem zadowolony; dodatkową zaletą zipa
LPT jest to, że mogę go podłączyć praktycznie wszędzie (no, z wyjątkiem
iMaca mojego brata... )

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx

P.S. Może rozważyć zipa USB? W driverach OSowych jest napisane, że
działa. Jak dorwę, to sprawdzę i coś skrobnę...