Re: TCP/IP routing

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 14:36:01 MET

On Sun, 20 Jan 2000 02:49:52 matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl (Matlib)
wrote:

> Hah, dobre pytanie. Ale wazne ze wszystko jest OK. Podczas uruchamiania
> np. Netscape gdzies zapamietuje sie resolv2. Pomimo z(a)miany tegoz
> pliku przez DOIP netscape dalej szuka starych smieci. A co ciekawe,
> trick ten nie dziala w wiekszosci innych aplikacji! Nie wiem na czym to
> polega.
>
> Nawet bez wpisywania niczego w resolv2 problem mozna bylo rozwiazac
> zamykajac i uruchamiajac na nowo netscape.

        Problem nie dotyczył tylko navigatora. Ten sam efekt
miałem z PMMailem, ProNewsem i WBI. Zamykanie i ponowne otwieranie
tych wszystkich aplikacji (zwłaszcza, że WBI jest ładowany w
Autostarcie) jest dość uciążliwe.

--
Pozdrawiam,
Jan.