Re: TCP/IP routing

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 02:44:33 MET

Hah, dobre pytanie. Ale wazne ze wszystko jest OK. Podczas uruchamiania
np. Netscape gdzies zapamietuje sie resolv2. Pomimo z(a)miany tegoz
pliku przez DOIP netscape dalej szuka starych smieci. A co ciekawe,
trick ten nie dziala w wiekszosci innych aplikacji! Nie wiem na czym to
polega.

Nawet bez wpisywania niczego w resolv2 problem mozna bylo rozwiazac
zamykajac i uruchamiajac na nowo netscape.

Matlib
matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl
DALnet: matlib (http://www.dal.net)