Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 13:59:26 MET

On Wed, 19 Jan 2000 12:52:37 +0100 (MET), Pigwa wrote:

>otoz WSZYSTKIE MP3 playery pod OS/2 dzialaja na systemie postawionym na
>procku 5x86 (to jest 486 133MHz) z 48MB RAM i pozwalaja na "w miare
>normalna" prace
[..]

Dołożę coś od siebie... Dwa lata temu miałem taki procesor i 16MB RAM + Warpa4.
Otóż pokazywałem znajomemu, że mogę słuchać MP3 pod PM123 i pracować w
AutoCADzie 12. Człowiekowi oczy wylazły na wierzch bo przecież pod żadnym
systemem nie ma takiej odgrywarki aby na tak słabym sprzęcie coś jeszcze w tle
działało. Radzę spróbować na tym samym sprzęcie puścić mpg123 pod linuxem i
przekonać się, że nie chodzi tu o implementacje odgrywarki, ale udostępnianie czasu
procesora. Po prostu OS/2 robi to najlepiej.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 15h 28m 22s 373ms (en).