Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Pigwa (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 13:39:01 MET

Piotr Szczesnik wrote:

> Mam możliwość małego rozpromowania OS/2.
> Potrzebuję Waszych ocen dotyczących odgrywarek (i wszelkich użytków)
> do MP3 pod OS/2.

zastanawiam sie dlaczego nikt nie zauwazyl czegos takiego (moze po
prostu wszyscy juz maja K6 / PII / C400 i wzwyz ?)

otoz WSZYSTKIE MP3 playery pod OS/2 dzialaja na systemie postawionym na
procku 5x86 (to jest 486 133MHz) z 48MB RAM i pozwalaja na "w miare
normalna" prace
w miare normalna, czyli: mozna uruchamiac aplikacje i z nich korzystac,
bo choc troszke zwalniaja na tym sprzecie, to nie ma znaczacych zastojow
i spowolnienie nie powoduje efektow w stylu lykanie znakow, czy
zastopowanie kursora w edytorze na dluzszy czas po czym nagle wywalenie
na ekran zawartosci bufora klawiatury, oczywiscie z niekontrolowanymi
znakami, bo uzytkownik sie wnerwial ze komp wisi

dla ualatwienia dodam, ze na tym samym sprzecie WinAmp np pod Windowsem
pozwala jedynie na odtwarzanie krotkich kilkusekundowych utworow, przy
dlozszych sie zacina dzwiek, poza tym praca w trakcie odtwarzania jest
niemozliwa, bo WSZYSTKO stoi, z kursorem myszy wlacznie (no, z rzadka
niektore utwory przez kilka sekund graja normalnie, ale potem sie i tak
zaczynaja jakac - czyli Winda+MP3 i jest kiepski music = nie ma nic poza
tym:)

pOSdrowionska

Piotrek Gaede
pigwa_at_infocentrum.com