Re: Polskie

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 22:48:08 MET

On Mon, 17 Jan 2000 20:16:07 GMT, Dominik Czechowski wrote:

:>> Ja w ibmworks - głównie arkusz kalkulacyjny- robię jeszcze masę innych rzeczy,
:>> np drukuje przelewy, wystawiam faktury, prowadzę księgę przychodów i
:>> rozchodów, ewidencję VAT, obliczam dane do PIT-ów.
:>> Całkiem dobrze się sprawuje dzięki makrom - zamiana liczb na słownie,
:>> obliczanie podatku etc.
:>> Zbyszek Oleszko
:>
:>A czy mógłbyś podesłać mi przykład takich makr?
:>
:>Dominik Czechowski
:>
:>P.S. Do edytora tekstu nic nie mam.

Żeby obliczyć podatek potrzebna jest funkcja zaokrąglająca liczby, a takiej
nie znalazłem. Jeśli jest inny sposób na zaokrąglanie, to chętnie bym go
poznał. (IBM Works 2.1 do Warp 3).

Pozdrawiam
Jurek Michniewski