Re: Fwd: NT for OS/2

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 18:08:43 MET

Malgorzata Liszewska wrote:

> DZIEKI , dzieki za odpowiedz, bede testowac ten VNC! A bardzo mi na tym zalezy.
> Wyniki testu opowiem, zwlaszcza, ze udalo mi sie wreszcie wejsc na liste, mialam

Mozesz sprobowac jeszcze (chodzacy swietnie miedzy samymi windami)
pcANYWHERE. Klient na WinOS2.

Jest tez sharewarowy Win2You - odpowiednik OS2You;

Z tego wszystkiego uzywam jedynie OS2You (+pm2you),
bez czego pracowac nie moge.

Bez windy moge :).

BTW,
pcANYWHERE chodzi szybciej (ma lepsza, choc mniej dokladna kompresje)
niz pm2you; [np. 96% do 94% to poltora raza szybciej].

Ciekawe jak ma sie do tego VNC?

--