Re: Szukam programow: FTP, demona FTP

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 15:22:08 MET

Jan Stożek wrote:
> Ale to jest beta. Ostatni release to:
>
> http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/apps/internet/ftp/client/ncftp2r1.zip

Dzięki, właśnie ściągnąłem.

> A tak w praktyce - bawiłeś się tym? Ja to tak naprawdę
> działa?

Na prawdę to to działa całkiem nieźle - w praktyce używam tego do
ściągania równocześnie kilku Bardzo Dużych Plików (100-200MB - filmy w
formacie ASF). Pomimo, że mój ncftp to beta to nigdy nie miałem żadnych
problemów. Oczywiście robi również "REGET" - przy plikach tej wielkości
jest to raczej istotne ;-)

> PS. Co to za domena - cx?

cx = Christmas Island (Wyspa Bożego Narodzenia) - kiedyś rozdawali
domeny za grosze, pewnie w celu zwiększenia dochodu na jednego
mieszkańca...

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx