Re: Polskie

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 11:51:09 MET

Przemek Roman wrote:

> Krzysztof Koczubik napisał(a) w wiadomości: <948002503_at_f33.n484.z2.ftn>...
> [...]
> coś
>
> No to po sesji zabieram się do roboty.
>
> Przemek

Ja w ibmworks - głównie arkusz kalkulacyjny- robię jeszcze masę innych rzeczy,
np drukuje przelewy, wystawiam faktury, prowadzę księgę przychodów i
rozchodów, ewidencję VAT, obliczam dane do PIT-ów.
Całkiem dobrze się sprawuje dzięki makrom - zamiana liczb na słownie,
obliczanie podatku etc.
Brakuje mi tylko drukowania gotowych formularzy PIT i VAT - gdby ktoś miał
pomysł jak to zrobić? - bo układanie formularzy na wzór i podobieństwo
oryginałów to kara boska i skrzypce.

Zbyszek Oleszko