Re: Gates zrezygnowal

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 14:30:44 MET

On Sun, 16 Jan 2000 13:38:04 +0100 (MET), Mariusz Kielpinski wrote:

> [...]
>Zreszta z tego
>co widze to tez tworzenie kolejnego mitu ktory nieco rozczrowuje przy
>blizszym spotkaniu.
>Z praktyki wiem ze latwiej bylo mi kogos przekonac do os-a niz do
>Linuxa.
>Rozumiem pasjonatow Linuxa ale oni na ogol nie chca zrozumiec
>uzytkownikow Windy bo to ignorancji itd... itp....
>Zreszta techologicznie Linux jest zacofany. Spojrzmy chociazby na
>kwestie GUI. Raptem udalo sie stworzyc standard KDE.
>A KDE sie nie uwywa do PM (zreszta cale KDE to kopiowane Windy tyle

Nie chodzi o to, ze zmienia cos przejs ie bila, ale ze ogolnie wskazuje to (byc moze) na
poglebiajacwe sie problemy M$, ktory ma klopoty z urzedem anytmonopolowym - jak
wszyscy wiemy :) A bill w sekcji oprogramowania moze chyba tylko zaszkodzic, bo z
tego co wiem, poczatki M$ wcale nie opieraly sie na ich wlasnym sofcie (ale jestem
zbyt nowej daty i znam to tylko z opowiadan :).

A co do linuxa - to nie ma co sie rozwodzic. Moje zdanie jest identyczne (byle tylko tu
nie wybuchla na ten temat znwou dyskusja :) W srodowiskach graficznych jeszcze przez
mnostwo lat nie dorowna OeSowi, szczegolnie jak sie patrzy na kierunek tworzenia tych
srodowisk- bajery, a nie funkcjonalnosc, wyglad, a nie wydajnosc. KDE juz w tej chwili
jest straszna krowa... Co innego Linux na serwer - szkoda, ze OS/2 nie jest
wielouzykowy, to jedyna rzecz, jakiej mi brakuje.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1