Re: Gates zrezygnowal

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 13:28:42 MET

On Sun, 16 Jan 2000 01:54:52, matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl (Matlib)
wrote:

> Podejrzewam, ze po raz kolejny Gates chce sie wykpic z jakiejs afery,
> jako ze decyzji takiej z reguly nie podejmuje sie z dnia na dzien (a tak
> bylo w tym przypadku) oraz ze zbiegla sie ona z (podobno) decydujacym
> ciosem urzedu antymonopolowego.
>
> Tak czy inaczej wynikaja z tego dwa aspekty: a) dobry -- rezygnacja
> Gatesa zaszkodzi Windows, b) zly -- skorzysta na tym Linux.

Mowiac szczerze nie rozumiem tego calego podniecania sie odejsciem
tego czlowiego
ze stanowiska. To kompletnie nic nie zmienia. Polityka marketingowa M$
nie jest dzielem
jednego czlowieka. To bylo tworzenie legendy na potrzeby markertingu .
Windows raczej nic nie zaszkodzi.
M$ nawet podzielone ma potezny kapital a to w tej zabawie sie tylko
liczy.
A co do Linuxa to jeszcz duuuuzoooo mu brakuje aby przejac rynek.
Zreszta z tego
co widze to tez tworzenie kolejnego mitu ktory nieco rozczrowuje przy
blizszym spotkaniu.
Z praktyki wiem ze latwiej bylo mi kogos przekonac do os-a niz do
Linuxa.
Rozumiem pasjonatow Linuxa ale oni na ogol nie chca zrozumiec
uzytkownikow Windy bo to ignorancji itd... itp....
Zreszta techologicznie Linux jest zacofany. Spojrzmy chociazby na
kwestie GUI. Raptem udalo sie stworzyc standard KDE.
A KDE sie nie uwywa do PM (zreszta cale KDE to kopiowane Windy tyle
ze za darmo). A gdzie przemilczana
sprawa kliku dystrybcji.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_poczta.onet.pl *
* Tech/2 http://www.teamos2.org.pl/tech2/ *