worplaceshell

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 11:34:30 MET

Hi!
Bawiłem się wczoraj inimaint, "naprawiłem" :( os2.ini - było w nim masę
śmieci. Zpisałem naprawiony os2.ini w nowym miwjscu, po starcie systemu
- tylko do linii poleceń podmieniłem plik,atrybuty, restart i błąd przy
uruchomieniu "Sytem nie może załadować linii poleceń
RUN=blabla\workplaceshell". Szary ekran, budzik i koniec, pozostaja
jedynie Trzej Królowie CTRL+ALT+DEL.
Oczywiście po przywróceniu "zepsutego" os2.ini wszystko wróciło do
normy, ale intryguje mnie dlaczego?

Zbyszek Oleszko