Re: Sesja Windows w OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 09:12:15 MET

On Tue, 11 Jan 2000 00:02:09 +0100 (MET), Piotr Szczesnik wrote:

>Czy można w sesji Windows w OS/2 korzystać z ustawień sieciowych OS/2?
>Np. używać jakiegoś programu pocztowego lub do news, podczas gdy
>połączenie sieciowe jest zestawione jest pod OS/2.
>OS/2 4 + FP 12 US

Wiem, ze np. mozesz uruchamiac programy windows z udostepnionych dyskow. Wiem,
ze programy windows beda widzialy udostepnione dyski i np. porty szeregowe, lub
drukarki. Jednak nie wiem, czy beda wiedzialy, ze znajduja sie w sieci (i np. zadziala
jakis program benchmarkowy do testowania przepustowosci sieci)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1