Re: Sesja Windows w OS/2

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 01:12:39 MET

Jezeli wszystko poinstalowales dobrze to powinno dzialac takze i pod DOS
(z wyjatkiem polecen, ktore sa tylko w wersji OSowej). Niestety nigdy
nie udalo mi sie np. odpalic netwars na dwoch komputerach, ale sadze, ze
to raczej wina polaczenia OS/2 z W...... :(

Matlib
matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl
DALnet: matlib (http://www.dal.net)