Re: Komunikacja mizyprocesowa

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 23:23:08 MET

>tak. np. przez kolejki komunikatow. w odroznieniu od pipe,

[...]

>z poziomu EMX. za to w skryptach (REXX) dziala jak trzeba :)

Dzi=EAki, dzie=F1 wcze=B6niej dowiedzia=B3em si=EA jak robi=E6 te rury i=
 ju=BF one zosta=B3y u=BFyte (mo=BFna te=BF u=BFu=E6 pipa typu
komunikatowego), a w REXXie nigdy nic nie robi=B3em (za wyj=B1tkiem Amig=
i x lat temu, ale to by=B3y baaardzo
proste rzeczy...) Ten projekt traktuj=EA r=F3wnie=BF jako =E6wiczenie w =
programowaniu, wi=EAc wol=EA u=BFy=E6 C, i pisz=EA
w=B3asny serwer bazy danych, zamiast wykorzysta=E6 gotowy. Tak ju=BF bym=
 mia=B3 wszystko gotowe :)

>skoro EMX, to raczej nie skrypty :) chyba ze bedzie to PERL.
>ja tam wole REXX.

Formalnie tak, ale program cgi ju=BF brzmi gorzej :)

>Obsluga jest banalnie prosta. wbudowany help wystarczyl mi do

[...]

>np. w ten sposob mozna rozdzielac zadania obliczeniowe na kilka maszyn

Mniewjwi=EAcej podobnie ma to by=E6 u mnie - jeden serwer bazy danych ko=
munikuj=B1cy si=EA z kilkoma (w
zale=BFno=B6ci od ilo=B6ci klient=F3w na stronie) programami CGI wykorzy=
stuj=B1cymi baz=EA. Nie wiesz, czy
niepor=F3=BFnianie kolejek komunikat=F3w to cecha systemu, czy REXXa? In=
nymi s=B3owy, czy podobnie b=EAdzie
si=EA zachowywa=B3 EMX? (Mo=BFe emx przy zako=F1czeniu programu robi kil=
ka rzeczy domy=B6lnie - mi=EAdzy innymi
zlikwidowanie za=B3o=BFonych przez proces rur, kolejek itp?)

W ka=BFdym razie jeszcze raz dzi=EAki za informacje.
Tomek

FIDO: 2:480/127.134
INTERNET: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl