Komunikacja mizyprocesowa

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 00:13:58 MET

Czy jest pod OS/2 mo=BFliwo=B6=E6 komunikacji pomi=EAdzy dwoma
zupe=B3nie niezale=BFnymi (nieznaj=B1cymi swoich PID=F3w)
procesami? (jak np. =B3=B1cza nazwane - o tym helpy do EMXa
milcz=B1)? Jak nie, to b=EAd=EA to pr=F3bowa=B3 zrobi=E6 przez serwer
internetowy. Potrzebne mi to do pisania skryptu CGI -
odczyt z lokalnej bazy danych. Poniewa=BF chcia=B3bym
wykorzysta=E6 te kilka wolnycy dni, a dost=EAp dpo ksi=B1=BFki mog=EA
mie=E6 dopiero w nowym roku wi=EAc mam pytanie dodatkowe - jaka
jest wymagana sekwencja funkcji w serwerze i kliencie
pracuj=B1cym na TCP? W EMXie do funckcji 'gniadkowych' nie ma
dokumantacji, a ja na pami=EA=E6 tego nie znam. Czy mo=BFe jest
gdzie=B6 do doci=B1gni=EAcia dokumantacja (*.inf) do tych
funkcji?

A poza wszystkim =BFycz=EA wszystkicm wszystkiego najlepszego z
okazji =A6wi=B1t.
Tomek

FIDO: 2:480/127.134
INTERNET: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl