Re: FP11PL + Fastkick

Autor: R.S. (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 14:54:41 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Rzekłbym, ze jest przyciężkawy dla osób, które nie mając pojęcia o sieci
> i sprzęcie usiłują cokolwiek konfigurować (vide słynne 'sterowniki' do
> modemów dla windows).
>
> Może poczytasz readme? Jest na pierwszej dyskietce fixpaka?
>
> Tak, wiem. straszne, jest po angielsku...

Hej, hej !
Adamie!
To nie jest takie proste!
Zajmuje sie komputerami od xx lat, dosyc czesto mam do czynienia z
maszynami pozbawionymi myszy (DOS, NetWare - do wielu lat, U**x, VMS,
MVS) i stwierdzam ze dla mnie konfiguracja OSa JEST CIEZKA.
Np. dlaczego FastKick nie jest dolaczany do FP ?
Dlaczego Help|About pokazuje wersje 2-B a nie pokazuje wersji w/g
notacji
interesujacej uzytkownika (mnie). W przypadku uzycia wersji zbyt starej
otrzymyje MYLNY komunikat, a chcialbym otrzymac info typu "too old
version".
Nie wymagam chyba zbyt wiele - jesli w MVSie otrzymam blad, to mam go
opisanego w ktorejs z 54 ksiazek. KAZDY KOD!
Tylko, ze Reader/2 for OS/2 (produkt IBM) nie chce mi dzialac z polskim
OS/2 (prod. IBM) nie pokazujac zadnego rozsadnego powodu. Probowalem
skorzystac (nieopisanej w readme) rady kogos z sieci - zmienilem kraj na
USA - bez zmian. Przeczytalem wszelkie readme - nic. Lubie OSa, staram
sie go uzywac, czasem nawet musze (HMC), ale nie odwazylbym sie
powiedziec ze jest latwy.
Latwy jest NetWare jesli sie cokolwiek o nim wie, bo kreatorow, myszy
itp. tez sie nie znajdzie. Inna rzecz, ze WSZYSTKICH kodow bledow tez
sie nie znajdzie. :-(((

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:radoslaw.skorupka_at_bresa.com.pl