Re: FP11PL + Fastkick

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 20:50:35 MET

piotr- napisał(a):
> to gdzie jest ten fastkick i to CSF 1.41? na sieci
> os/2 jest w pewnych zastosowaniach niezastapiony
> ale "przyciezkawy umyslowo" jesl ichodzi o konfiguracje
> - latwij konfiguruje sie nawe Linuxa, nie mowiac o windzie

Rzekłbym, ze jest przyciężkawy dla osób, które nie mając pojęcia o sieci
i sprzęcie usiłują cokolwiek konfigurować (vide słynne 'sterowniki' do
modemów dla windows).

Może poczytasz readme? Jest na pierwszej dyskietce fixpaka?

Tak, wiem. straszne, jest po angielsku...

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697