Re: Sklejona poczta

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 16:33:16 MET

On Wed, 15 Dec 1999 12:11:02 +0100 (MET), S awomir Stachniewicz wrote:
>Mia em podobne problemy z PMMailem. Napisa em nawet program do
>dzielenia takich e-maili. Co ciekawe, od d u szego czasu problem
>siŕ nie pojawi - mo e zmiany w oprogramowaniu serwera? (HP-UX)
>PMMail jest ten sam (1.96a - nie uaktualniam, bo zarejestrowany).

Hi,

Dzisiaj w końcu, odezwał się ONET, ale musiałem pisać na adres
bezpośredni, nie ogólny.
Na razie winię serwer Onetu. PMMail wysyła zapytanie o liczbę listów,
dostaje w odpowiedzi np. 5 (jak np. dzisiaj). Po czym je pobiera. I tak
też się stało dzisiaj, tyle tylko, że dwa z nich były "multimailami".

Zobaczyny jutro jaka będzie odpowiedź.

Nawiasem pisząc, kto w Krakowie prowadzi jeszcze nieodpłatne,
internetowe usługi
pocztowe ?

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk
OS/2 Interactive, redaktor
PC World Komputer CD-ROM - IDG Poland S.A.