Re: Problemy z pamiecia...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 16:25:01 MET

> To zależy od ilości RAM'u zainstalowanego na pokładzie. Ja mam 128 i
> swap jest zawsze 2MB. Lecz pamiętam czasy 16MB RAM'u i wtedy doradzano
> mi, żebym ustawił taki swap początkowy, aby się już więcej nie
> rozrastał. Ale dużej różnicy nie było.

Ja mam 128 i swap na poczatku 2 mb. Czasami rozrasta sie do 60 mb...
(netscape + SO+dos) i najczesciej juz nie wraca do pierwotnego
rozmiaru. prawde mowiac reaguje dopiero, jak zobacze, ze O.D. Swapa
pokazuje na czerwono ... - przyzwyczailem sie.
jakis czas temu probowalem wogole wylaczys swapa (na maszynie z
bodajze 512, czy 256 mb) ale niestety - pamiec sie zapychala po pewnym
czasie.

mpc