Re: Nakladka na OS

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:11:13 MET

Dnia Fri, 10 Dec 1999 17:03:41, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski)Napisal(a|o):

> Prawde mowiac, ostatnio zaczalem uzywac LArsena, a w zasadzei na zmiane z FC/2....
> Lubie FC/2 - ale nie jest PMowy - w czym to przeszkadza? Nie moge przeciagac ikonek
> z niego, ani na niego.... LArson w sumie ma sporo przewag nad FC/2 - lepiej jak dla
Ctrl+W w katalogu - otwierasz okno folderu, Ctrl+F6 (Alt+F6?) tworzysz
obiekt ze wskazanego elementu...

> mnie, uiruchamia sesje, w jego shellu moze sie cos wykonywac niezaleznie od
> mozliwosci korzystania z larsena, mozna koiowac pare plikow naraz itp. Ale bardzo boli
> brak obslugi zipow i wbudowanego edytora.. MA jeszcze pare rzeczy, ktore mi
> przeszkadzaja - w sumie nie ma w tej chwili file commandera, ktory byu mi sie
> najbardziej podobal :)
<marzenia> Dos Navigator /2 ... </marzenia>
Autor udostepnil zrodla (pascal + turbo vision...) jakby sie tylko
komus chcialo pobawic ...
Probowalem sie temu przyjrzec blizej ale jak zwykle brak czasu (udalo
mi sie wyciagnac na wieszch obsluge .tdr ow a i to uwazam za
sukces...)

mpc