Re: Nakladka na OS

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:01:59 MET

On Fri, 10 Dec 1999 17:27:04 +0100 (MET), Przemys aw Dobrowolski wrote:

>FileCommander/2 jest super! Wersje dla Win9x i OS/2

Prawde mowiac, ostatnio zaczalem uzywac LArsena, a w zasadzei na zmiane z FC/2....
Lubie FC/2 - ale nie jest PMowy - w czym to przeszkadza? Nie moge przeciagac ikonek
z niego, ani na niego.... LArson w sumie ma sporo przewag nad FC/2 - lepiej jak dla
mnie, uiruchamia sesje, w jego shellu moze sie cos wykonywac niezaleznie od
mozliwosci korzystania z larsena, mozna koiowac pare plikow naraz itp. Ale bardzo boli
brak obslugi zipow i wbudowanego edytora.. MA jeszcze pare rzeczy, ktore mi
przeszkadzaja - w sumie nie ma w tej chwili file commandera, ktory byu mi sie
najbardziej podobal :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl